Clicky

ده ایده خلاقانه برای انتشار پست در اینستاگرام

اینکه چه محتوایی در اینستاگرام خود قرار دهیم سوالی است که بسیاری از افزاد روزانه از خود می پرسند ، پست های اینستاگرامی شما می بایست به گونه ایی باشد که باعث شود افراد به دنبال کردن شما ادامه دهند چه بسا بسیاری از پیج های اینستاگرام که فالوور های خود را به خاطر عدم ارائه محتوا جذاب از دست می دهند .

حال در این مقاله ما قصد داریم ایده هایی را مطرح کنیم که با استفاده از آن ها دنبال کننده های بیشتری جذب کنید … پس تا انتها همراه ما باشید .

۱-نظر سنجی : این گونه پست ها باعث تعامل و ارتباط مفید با کاربر میشود ، نظز سنجی های شما میتواند مطابق موضوع پیج یا مسائل روز یا اخبار و حوادث مهم و یا … باشد .

۲-پست های مناسبتی : پست های مناسبتی اگر با کمی چاشنی خلاقیت همراه شود میتواند حسی خوب به بازدید کنندگان پبج منتقل سازد .

۳-پست های چالش برانگیز : استفاده از ویدیو، عکس ، مطلب و حتی سوالی چالشی که بازدید کننده را ترغیب به اظهار نظر کند می تواند برای پیج شما بسیار مؤثر باشد .

۴-نقل قول : استفاده از سخنان تأمل برانگیز بزرگان یا افراد معروف در حوزه فعالیت شما یکی دیگر از مواردی است که شما میتوانید از آن برای بالا بردن دنبال کننده های خود بهره ببرید .

۵-معرفی کتاب : در هر قشری علاقه مند به کتاب وجود دارد و همچنین در هر کسب و کاری کتاب های مفید وجود دارد ، سعی کنید کتاب های پرفروش در حوزه کاری خود را معرفی کنید .

۶-عکس محصولات : شما میتوانید از محصولات خود عکس تهیه کرده و در اینستاگرام خود منتشر کنید .

۷-عکس های آینده : اگر محصولی در دست تولید دارید یا اگر قرار است اتفاق یا تحولی در کسب و کار خود ایجاد کنید سعی کنید از آن عکس تهیه کرده و آن را منتشر کنید.

۸-پست های طنز آمیز : سعی کنید هر چند وقت یک بار از پست های طنز و خنده دار استفاده کنید و پیج خود را از یک نواختی خارج کنید .

۹-برگذاری مسابقات : سعی کنید مسابقات اینستاگرامی برگذار کنید و جوایزی را برای برنده یا برندگان تدارک ببینید ، میتوانید از محصولات یا خدمات خود برای جوایز استفاده کنید .

۱۰-پاسخ به سوالات : سعی کنید به سوالات یا مشکلاتی که برای دنبال کنندگان شما پیش آمده در اسرع وقت پاسخ دهید .

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید .

تهیه و تنظیم : تیک لند