Clicky

چگونگی طراحی یک لوگو خلاقانه ؟!

طراحان وب سایت باید برای طراحی لوگوها ، اهداف خود را مد نظر قرار داده و به مسائلی توجه کنند که ممکن است به درد طراحی آن ها بخورد یا خیر . آن ها باید همه مسائل را بررسی کنند و ببینند که کدام یک از پارامترها ، به طراحی لوگوها مربوط و کدام نامربوط هستند . طراحان وب سایت باید سبک های متمایزی از طراحی لوگو ها را برای کاربران متفاوت وب سایت ها و در زمان های مختلف طراحی کنند .

امروزه ، صحبت از لوگوهای  نوآورانه و منحصر به فرد است .  من در اینجا می خواهم راجع به یکی از اصلی ترین و کاربردترین لوگوها صحبت کنم  پس تا انتها مقاله همراه ما باشید .

لوگوهای نوآورانه و منحصر به فرد ، در بعضی مواقع ، اضافی هستند و نباید به آن ها ، توجه کرد . این لوگو ها ، لوگوهای بسیار ساده و جذابی می باشند که برای طراحی بسیاری از خدمات و محصولات ، مورد استفاده قرار می گیرند . ما طراحان وب سایت ، از طریق این لوگوها می توانیم ، روش جالبی را برای توضیح مارک تجاری خود  به صورت مشخص و خیلی ساده و امروزی ارائه دهیم .

آیا یک مقدار در مورد این لوگوها اغراق نکردیم ؟ خوب ، شاید !

Tim Delgar، تصمیم گرفت تا وب سایت website and infographic را طراحی کند. او در این طراحی سایت ،  راهنماهای بسیار ارزشمندی را در اختیار ما قرار می دهد تا بتوانیم این لوگوهای  نوآورانه را طراحی کنیم .  به نظر من طراحی این لوگوهای نوآورانه و ماهرانه ، خیلی هم کار سختی نیست .

در بعضی مواقع ، شما لوگوهایی را می بینید که شبیه به یک سری لوگوهاست که از قبل به چشم شما آمدند ، اما واقعا به درد طراحی محصولات شما نمی خورند و شما نمی توانید از این لوگو ها برای طراحی محصولات و خدمات خود استفاده کنید . اما همه ما می دانیم که نمی توانیم یک لوگوی اصلی و بسیار منحصر به فرد با سبکی خاص ، طراحی کنیم .

 

طراحی لوگوها به صورت ماهرانه و منحصر به فرد ، کار جالبی و با مزه ای است و بسیاری از مارک های تجاری سعی می کنند تا لوگوهای خود را خیلی جدی تر طراحی کنند . شما طراحان وب سایت می توانید برای این که لوگوی جدید و منحصر به فردی را طراحی کنید ، از پارامترهای طراحی ، کلمات نامفهموم ، فونت های تصویری استفاده کنید تا لوگوی زیبایی را طراحی کنید که واقعا توجه همه افراد را به سمت خود جلب کند . شما طراحان وب سایت می توانید برای داشتن لوگوهای جهانی ، نمونه ای از لوگوهای برجسته خود را انتخاب کنید و در سطح جهانی به اشتراک بگذارید.

در بعضی مواقع ، طراحان وب سایت برای طراحی لوگو ها از تم ها و سبک ها ، بیش از حد استفاده می کنند . این کار باعث می شود تا توجه کاربران  از وب سایت شما دور شده و آن ها ، طراحی هایی را ببینند که اصلا به هدف طراحی لوگوی شما ربطی ندارند. شما طراحان وب سایت ، باید لوگوهای خود را خیلی نوآورانه و خلاقانه طراحی کنید . به نظر من، بهتر است که وقت تلف نکرده و سریعا به سمت اهداف خود بشتابید .

 

امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید .

تهیه و تنظیم : تیک لند