Clicky

شیوه های تبلیغات در اینستاگرام

از جمله تبلیغات موثر تبلیغات در اینستاگرام می باشد.ما در این مقاله نکاتی را برای حرفه ای شدن در اختیار شما خواهیم گذاشت ، پس تا انتها همراه ما باشید .

 

انواع تبلیغات در اینستاگرام :

 

افزایش فالوور :

افزایش فالوور بسیار مهم است چرا که هر چه تعداد فالوور های شما بیشتر باشد این بدین معنی است که محصولات یا خدمات شما بیشتر در معرض دید خواهد بود .

توجه داشته باشید ما افزایش فالوور فیک را اصلا توصیه نمیکنم زیرا این فالورها نرم افزاری هستن و در کسب و کار شما مؤثر نیستند ، به جای استفاده از فالوور فیک یا روش فالو و آنفالو شما می توانید از ربات اینستاگرام استفاده کنید . (برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

 

تبادل تبلیغات :

روش دیگر تبادل تبلیغات بین شما و پیج دیگر است به صورتی که آنها کسب و کار شما را پست می کنند و شما کسب و کار آنها را پست می کنید؛ پس شما به فالورهای همدیگر معرفی می شوید و باعث افزایش فالورهایتان می شود.

 

تبلیغات پولی :

روش دیگر برای  تبلیغات در اینستاگرام تبلیغ پولی هست که شما میتونید با پیج هایی که در این زمینه کار می کنند. تبلیغاتتون رو معرفی کنید البته دقت لازم رو برای اینکار بکنید و با پیج های مورد اعتماد این کار را انجام دهید.

 

 

چند روش کوتاه و موثر در منتشر کردن تبلیغ شما در اینستا گرام :

استفاده از تصویر هایی با کیفیت بالا

استفاده از متن های کوتاه ، مفید و تاثیر گذار

استفاده از هشتگ (#)

 

 

 

 

نکات مهم برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی :

 

تعامل با دیگران :

سعی کنید با دیگر کاربران در صفحه شخصی خود در تعامل باشید و ارتباط موثر برقرار کنید. جواب کامنت ها و سوالات آن ها را بدهید و سعی کنید به آن ها این احساس را منتقل کنید که کاربران برای شما اهمیت زیادی دارند. این کار باعث می شود بتوانید اعتماد آن ها را بیشتر جلب کنید. علاوه بر این شما میتوانید به صفحات پربازدید بروید و در بحث های آنها نیز شرکت کنید.

 

به روز باشید :

سعی کنید به حوادثی که به صورت روزانه اتفاق می افتد با انتشار یک مطلب و پست واکنش نشان بدهید. شما با این کارمیتوانید مخاطبان بیشتری جمع کرده و با آنها رابطه بهتر برقرار کنید.

 

ایجاد انگیزه و رقابت :

برای رسیدن به هدف خود که همان جذب مخاطبان بیشتر در اینستاگرام است میتوانید در صفحه خود رقابت ها و مسابقاتی را ایجاد کنید. شما با این کار مخاطبان را ترغیب می کنید که صفحه شما را دنبال کنند و همچنین صفحه شما با سرعت بیشتری به دیگر کاربران معرفی خواهد شد. با افزایش فالوور ها شانس موفقیت شما در تبلیغات اینستاگرامی افزیش خواهد یافت.

 

انتشار ویدئو یک فرصت طلایی :

گاهی وقتا چند دقیقه فیلم میتواند بهتر از چند صفحه متن کسب و کار شما را به دیگر کاربران معرفی کند. از این قابلیتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده است برای معرفی بهتر کسب و کار خود استفاده کنید. شما با انتشار یک ویدئو کوتاه در اینستاگرام علاوه بر معرفی کسب و کار خود میتوانید به فالوئرهای خود این پیام را انتقال بدهید که پروفایل اینستاگرام شما زنده است. همچنین قابلیت دیگری در اینستاگرام به نام استوری وجود دارد که موجب میشود تصاویر و ویدئو ها بهتر دیده شوند. با استفاده از این قابلیت نیز میتوانید صفحه خود را بهتر به دیگر کاربران معرفی نمایید.

 

قدردانی خود را نشان دهید :

اینستاگرام مانند یک جاده دو طرفه است. زمانی که دیگران پیام های شما را لایک می کنند و برای شما نظر میگذراند شما نیز برای نشان دادن قدردانی خود باید چنین کاری را برای آن ها انجام دهید. این کار باعث افزایش فالوورهای شما و همچنین افزایش لایک پست های شما خواهد شد.

 

هدف خود را مشخص کنید :

برای خود اهداف کوتاه مدتی را در نظر بگیرید. مثلا بگویید در این بازه زمانی به این تعداد فالوور خواهم رسید. تعیین هدف به شما کمک میکند که تمرکز کافی را برای موفقیت در تبلیغات اینستاگرامی داشته باشید.

 

امیدوارم از این مقاله نهایت استفاده را برده باشید .

تهیه و تنظیم : تیک لند