Clicky

ربات اینستاگرام یا خرید فاوور !؟

امروزه پیج های زیادی در اینستاگرام برای بیشتر دیده شدن به خرید فالوور اینستاگرام روی آورده اند. کسب و کارهای معروفی برای پیج اینستاگرامشان فالوور می خرند یا از ربات های افزایش فالوور اینستاگرامی استفاده می کنند. به خاطر اینکه خیلی از آن ها معتقد اند که هرچه فالوور اینستاگرام شان بیشتر باشد می توانند تاثیر بیشتری روی بازدید کنندگان پیج اینستاگرامیشان بگذارند و واقعیت همین است ، متاسفانه یکی از عمده دلایلی که باعث می شود افراد پیجی را فالو کنند تعداد فالوورهای آن است .

درست یا غلط این در فرهنگ ما جا افتاده است ، اما پیج هایی که به واسطه محتوای خوبی که ارائه می کنند دنبال می شوند کم نیست .

فالوور در اینستاگرام نقش اعتبار برای هر کسب و کار یا هر پیجی را ایفا می کند . به خاطر همین هم سایت های زیادی این روز ها به فروش فالوور اینستاگرام و ربات اینستاگرام روی آورده اند . در واقع هر کی فالوور بخواد فقط کافیست هزینه کند!

حال سوال مهم خیلی از افراد این است که آیا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی است ؟ آیا فالوور ایرانی اینستاگرام بخریم یا فالوور خارجی ؟ آیا فالوور هایی که برای پیج مان می خریم واقعی هستند یا فیک ؟ چند درصدشون واقعی هستند ؟ آیا اعتمادی به فروشندگان فالوور اینستاگرام است ؟ ربات اینستاگرام بهتر است یا خرید فالوور؟

این سوالاتی است که دغدغه خیلی از دوستانی است که برای افزایش فالوور پیج اینستاگرام شان حاضر اند هزینه کنند ولی نمی دانند آیا کار درستی انجام می دهند یا خیر؟

قطعا خرید فالوور اینستاگرام کار درستی نیست و باعث پیشرفت چندانی در کسب و کارتان نمی شود ! ولی در این مقاله قصد دارم در مورد یک روش بهتر یعنی استفاده از ربات اینستاگرام صحبت کنیم . شاید ربات اینستاگرام گزینه بهتری در مقابل خرید فالوور اینستاگرام باشد!

پس اگر می خواهید بدانید کدام یک بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

ربات اینستاگرام برنامه ای است که می توانید از طریق آن فالوور هایی واقعی و فعال برای پیج اینستاگرام خود جمع آوری کنید .

کار ربات اینستاگرام این است که به جای شما در اینستاگرام حضور پیدا می کند و شروع به تعامل با کاربرانی می کند که مد نظر شماست . خب این یعنی چی ؟

اصولا وقتی در اینستاگرام پیجی شما را فالو میکند یا لایک میکند یا برای شما کامنت میگذارد شما هم به پیج او سر زده و ممکن است ششما هم او را فالو کرده ، برایش کامنت گذاشته و یا حتی پست هایش را لایک کنید در واقع شروع به تعامل با وی کرده ایید . کار ربات اینستاگرام هم همین است که به جای شما شروع به تعامل با دیگر پیج ها می کند .

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم ؟

به طور طبیعی اگر می خواهید با فعالیت مستمر در اینستاگرام پیج و محصولات و خدمات خود را معرفی کنید کار سخت و زمان بری است ولی با استفاده از ربات همه کاره اینستاگرام شما به راحتی می توانید یک سری از فعالیت هایی که منجر به افزایش فالوور پیج تان می شود را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت خودتان انجام دهید.

زمانی که شما کسی را فالو می کنید یا عکسش را لایک می کنید و یا کامنتی برای پست اش می گذارید مسلما ترغیب می شود تا ببیند چی کسی بوده است ؟ پس به خاطر همین موضوع سری به پروفایل شما می زند و اگر از شما خوشش بیاید شما را دنبال می کند.

ربات همه کاره اینستاگرام به صورت هوشمندانه تمام این کارها را برای شما انجام می دهد. یعنی روزی چند صد لایک و کامنت و فالو از طریق پروفایل شما روی هدف های تعیین شده شما انجام می دهد. و این باعث می شود افراد زیادی مشتاق شوند تا شما را دنبال کنند. نکته مهم این است که افراد به میل و اراده شخصی خودشان ممکن است شما را دنبال کنند.

 

مزایای ربات اینستاگرام نسبت به دیگر روش ها چیست ؟

یکی از مزیت های ربات اینستاگرام رشد سریع دنبال کنندگان پیج شماست . به طور متوسط از طریق ربات اینستاگرام ما می توانید فالوور های واقعی و ایرانی به تعداد ۲۰۰ عدد در روز جمع آوری کنید . ( برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید )

فعالیت مستقل و اتوماتیک یکی دیگر از مزیت های ربات اینستاگرام ما می باشد . در ربات های اینستاگرام به هیچ وجه نیازی نیست که به اینترنت وصل باشید یا کامپیوتر خود را همیشه روشن نگه دارید. ربات اینستاگرام خودش تمام کارها را طبق تنظیمات شما انجام می دهد. حتی زمانی که خواب هستید ربات شما مشغول به کار است.

 

اگر واقعا به دنبال فالوور های واقعی و فعال برای پیج اینستاگرامتان هستید حتما از ربات اینستاگرام استفاده کنید. هزینه کردن برای ربات خیلی بهتر از هزینه کردن برای خرید فالوور فیک اینستاگرام است. همانطور که اشاره کردم خرید فالوور فقط به درد ادعا کردن و افزایش اعتبار پیج شما در اینستاگرام می خورد.

اگر واقعا محصول یا خدماتی را عرضه می کنید حتما پیشنهاد می کنم از ربات اینستاگرامی استفاده کنید.

 

امیدوارم از این مقاله استفاده کافی را برده باشید .

تهیه و تنظیم : تیک لند