Clicky

متن پیامک های تبلیغاتی تاثیر گذار برای مشاغل مختلف

متن پیامک های تبلیغاتی تاثیر گذار برای مشاغل مختلف

اگر شما هم پنل پیامک تهیه کرده اید و قصد شروع بازاریابی پیامکی خود را دارید، طرح این پرسش که چه چیزی را در پیام متنی خود قرار بدهید. تا بیشترین بازخورد را داشته باشد کاملا منطقی است. چرا که هنگامی که میخواهید ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی انجام دهید مهمترین نکته داشتن متنی جذاب و تاثیرگذار می باشد. ضمن اینکه باید توجه داشته باشید در کوتاهترین متن ممکن بتوانید مشتری را تحت تاثیر قرار دهید. بنابراین باید از میان انبوهی از کلمات و کاراکترها بهترین ها را برای متن اس ام اس خود گلچین کنید و باقی را که ارزش و اعتبار چندانی ندارند حذف نمایید تا تبلیغات پیامکی ارزشمندی داشته باشید همچنین نباید از متن های دکراری استفاده کنید. سعی کنید هنگام ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی خلاق باشید.

در راستای حمایت از شما کاربران عزیز، پنل پیامک پیام لند در این مقاله قصد دارد اصول نوشتن نمونه متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را به کاربران سامانه پیامکی پیاملند آموزش دهیم تا بیشترین بازدهی تبلیغات پیامکی را داشته باشید.

 

برای این منظور کل اصول نوشتن متن پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار را در 2 دسته قرار داده ایم و برای هر دسته توضیحاتی خلاصه‌وار شرح خواهیم داد.

اصول نگارشی پیامک

اصول محتوای پیامک

 

اصول نگارشی

  • کلمات هدف را برجسته کنید. برای این کار می‌توانید از کاراکترهایی مثل  " * {  ستفاده کنید.
  • در تبلیغات پیامکی از کلمات پیچیده و تخصصی استفاده نکنید تا مخاطب معنی آن را بفهمد.
  • گاهی برای جذابیت بصری از استیکرهای مناسب استفاده کنید.
  • نیازی نیست مانند نامه اداری پیامک را با سلام و عرض ادب و ... آغاز کنید! به یاد داشته باشید کلمات اول برای خواندن پیام شما بسیار تعیین کننده هستند، و باید همان اول کار وارد اصل مطلب شوید.
  • سعی کنید جملات خود را کوتاه کنید، پس بهتر است هر سطر حدود 4 کلمه باشد.
  •  

اصول محتوایی

  • شروع جذاب و شروع جذاب! می‌توانیم بگویم مهم‌ترین کاری که بعد از خرید پنل اس ام اس باید انجام دهید، همین است! پیامکتان را جذاب شروع کنید تا مطمئن شوید مخاطب آن را تا آخر می‌خواند و در ذهنش باقی می‌ماند.
  • ضرورت ایجاد کنید و بازه زمانی ذکر کنید. این حس را در مخاطب القا کنید که اگر همین الان نجنبد فرصت شگفت‌انگیزی که به او داده‌اید تمام می‌شود و سرش بی‌کلاه می ماند! آدم‌ها چیزهایی که فرصت دارد را به بعدها موکول می‌کنند و فراموش می‌شود!
  • با استفاده از پنل پیامکی خدماتی در متن راهی برای تعامل مخاطب قرار بدهید. یک خواسته مشخص از مخاطب داشته باشید تا بازدهی پیامک خود را افزایش دهید. برای مثال، از مشتری بخواهید برای گرفتن تخفیف، پیامک مذکور را به فروشندگان شما نشان دهد. مثلاً او را به تماس تلفنی، ارسال عدد خاص و یا بازدید از یک سایت دعوت کنید.
  • با مشتریان خود صمیمی باشید. صمیمیت یکی از ارزانترین و موثرترین راه‌ها برای ایجاد ارتباط مثبت با مخاطبان است. مثلاً می‌توانید نام مشتری را هنگام ثبت‌نام دریافت کنید و در پیامک او را مورد خطاب قرار بدهید.
  • مطمئن بشوید پیامک شما برای مشتری مفید است. در غیر اینصورت ارسال یک پیامک بی‌فایده که به درد مخاطب نمی‌خورد به جای تاثیر مثبت، حس منفی ایجاد می‌کند.

 

 

 

حال چند نمونه تبلیغات پیامکی جذاب و تاثیرگذار برای کاربران پنل پیامکی مخابرات قرار می دهیم چرا که بهترین پنل پیامکی پنلی است که علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و پشتیبانی با آموزش های رایگان به کاربران تا گرفتن نتیجه مطلوب آن ها را همراهی نماید.

 

    1. به پیامک تبلیغاتی زیر برای باشگاه ورزشی توجه کنید.

 

 

    1. نمونه پیامک تبلیغاتی برای یک آژانس گردشگری

 

 

 

 

    1. نمونه پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه

 

    1. نمونه پیامک تبلیغاتی برای رستوران

 

 

 

 

    1. نمونه پیامک تبلیغاتی برای آرایشگاه

 

 

    1. نمونه پیامک تبلیغاتی برای بیمه

 

 

امروزه با توجه ، به استفاده ی کسب و کارها از پیامک ، قطعا سامانه پیامکی جزیی جدانشدنی از همه ی مشاغل شده است و البته با توجه ، به انبوه پیامک هایی که روزانه توسط افراد دریافت می شود اکثر توجه گیرنده به پیامک هایی است که بیشتر از اینکه تبلیغاتی باشد ، پیامک اطلاع رسانی بوده و شامل خبری برای شخص گیرنده است.

همچنین میتوانید با پنل پیامکی خدماتی اطلاع رسانی به اعضا در هر زمینه ای که موجب تعامل با مشتری هایتان شود داشته باشید بر این اساس باید استفاده از سامانه پیامکی اطلاع رسانی را نیز به کسب و کار و فعالیت خود اضافه کنید. اینگونه پیامک های تبلیغاتی شما هدفمند و پر بازدید خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مجموعه ای بی نظیر از نمونه پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای مشاغل و اصناف مختلف گردآوری کرده ایم.